Werken, nieuwe mensen en… WK in Rwanda!

24 juni 2014 - Kigali, Rwanda

Nu ik er eens goed over nadenk, ben ik al meer dan anderhalve maand in Rwanda. Best wel gek eigenlijk… want dat gevoel heb ik totaal niet.

Laatste weken gewerkt en veel nieuwe mensen ontmoet. Onder andere een onwijs lief stel uit Amerika, 2 vrouwen uit Canada en er komen nog steeds nieuwe mensen op mijn pad. Voor Karin is de laatste week in gegaan en zij zal a.s. donderdag vertrekken. Moet zeggen dat ik daar wel een klein beetje tegen op zie. We hebben afgelopen maanden heel erg veel met elkaar op getrokken en gepraat. Het zal wel even wennen zijn. Volgende week vrijdag komt natuurlijk de Promision groep en tegelijkertijd komt er een groep uit Amerika met vrienden die ik in januari heb ontmoet. Ik zie er naar uit hem hen allemaal weer te kunnen zien. :)

Op kantoor ben ik Alphonsine aan het helpen met het maken van documenten voor de sponsorprogramma’s. Hier gaat best wel veel werk in zitten, maar we komen er ook achter hoe belangrijk deze documenten zijn. Zo gaaf om te merken dat je echt je steentje kan bijdragen en dat het voor hen ook erg belangrijk is!

En dan natuurlijk het WK! Wie had gedacht dat ik het WK zou kijken hier in Rwanda…. Ik in ieder geval niet! Het grappige is, is dat ze mij iedere keer feliciteren en dat we het zo goed doen. Haha.. Ze leven heel erg mee en gisteravond heb ik niet gekeken, maar werd ik op de hoogte gehouden door Mama Lambert! Zodra er gescoord werd belde ze me op om me te feliciteren en bij de 2e goal kreeg ik een sms. Wat zijn de mensen hier toch ook geweldig!

Ben dankbaar dat ik hier mag werken en dat God mij hier heeft gebracht! :)

Veel liefs,

Anisa