Naam:
Foto’s:
172
Video’s:

Over mij

Zoals de meesten van jullie weten ben ik een paar keer in Rwanda geweest. God heeft mij echt een hart gegeven voor het land en de mensen daar. Vanaf het moment dat ik voor het eerst uit het vliegtuig stapte (ik had alleen nog maar het vliegveld gezien in het donker ;-) ) voelde ik me al thuis. Heel bijzonder voor mij, want ik heb altijd extreme heimwee gehad. Voor het eerst voelde ik me thuis in een ander land zonder mijn familie om mij heen. Vanaf dat moment was ik verkocht aan Rwanda.

Over mijn reis

In mei 2014 wil ik voor een half jaar afreizen naar Rwanda. Ik ben een aantal keer bij Solace Ministries geweest en heb onwijs veel mogen leren van deze organisatie. In de 6 maanden dat ik daar ben, wil ik graag vrijwilligerswerk gaan doen. Afgelopen januari heb ik een begin mogen maken met wat administratief werk voor sponsorprojecten. Dit is nog lang niet af en ik wil graag mijn werk daar voortzetten.

Door middel van deze weblog wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn reis naar Rwanda!

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Israël, Italië, Jordanië, Luxemburg, Nederland, Rwanda, Zwitserland.