Voorbereidingen, voorbereidingen en nog veel meer voorbereidingen.....

26 april 2014

Hier is ie dan.. mijn eerste blog!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo bij stil heb gestaan hoeveel voorbereidingen erin gaan zitten als je voor langere tijd naar Rwanda wil. Ik dacht: ''dat doe ik zo wel even'', maar niet dus. Ik geloof met heel mijn hart dat God mij in Rwanda wil hebben komende tijd. Ik heb echt geweldige bevestigingen mogen ervaren! Maar heb ook zeker gemerkt dat, als je iets voor God wil/gaat doen, je ook veel strijd ervaart. Heb echt momenten gehad dat alles geweldig liep.. zo geweldig dat mijn moeder mij nog waarschuwde en zei: ''we mogen onze wapenrusting wel gaan aantrekken!''. Die wapenrusting was ik echt nodig! Er waren situaties en momenten waar ik het allemaal even niet meer zag zitten. Vooral vanwege alle voorbereidingen. Gelukkig heb ik geweldige ouders, familie en vrienden om mij heen die mij hierin ook bleven steunen en bovenal kon ik met dit alles bij God terecht en gaf Hij mij de rust om door te gaan!

Een voorbeeld van Zijn grootheid en bevestiging heb ik mogen zien bij mijn benefietavond. Samen met 4 geweldige vrouwen heb ik een High Tea mogen organiseren. Wat een werk!
Maar als ik de uitkomst zie, ben ik echt zo dankbaar!! Ik wil ook alle familie, vrienden en broers/zussen van de VBE bedanken voor alle medewerking en sponsoring! Jullie zijn geweldig! Heb namelijk bijna alle kosten voor mijn verblijf daar bij elkaar! :-)

Ook mijn zorgen wat betreft visum waren ongegrond. Binnen 2 dagen was mijn visum namelijk geregeld! Weer die bevestiging!

Ik vind het echt geweldig dat ik dit mag gaan doen en dat ik mensen achter mij heb staan die mij steunen en helpen! Ik zou jullie allemaal willen vragen om voor mij te bidden en te blijven bidden! Ik ben me er namelijk van bewust dat ik dit echt niet alleen kan en dat ik de hulp van mijn Hemelse Vader nodig ben.

Jesaja 41:10

Wees niet bang, want Ik ben bij je, vrees niet, want Ik ben je God. Ik zal je sterken, Ik zal je helpen, je steunen met Mijn onoverwinnelijke rechterhand.

Heel veel liefs,

Anisa